Nowe media Ale nowe czy stare problemy? - praca zbiorowa

Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

4.00 Oceń książkę!

Autor: praca zbiorowa

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
ISBN: 9788389430212
EAN: 9788389430212
Format: 240 x 170 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 304
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń.
Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.

Książka "Nowe media Ale nowe czy stare problemy?"
praca zbiorowa