Nieuczciwa lub zakazana reklama - Piotr Białecki; Hubert Tuchołka

Nieuczciwa lub zakazana reklama

4.00 Oceń książkę!

Autor: Piotr Białecki; Hubert Tuchołka

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 8372471754
EAN:
Format: 140 x 220
Oprawa: miękka
Stron: 276
Data wydania: 2002-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
65.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pisany pod kątem praktyki, zaopatrzony we wzory umów, teksty aktów prawnych poradnik jest pozycją, którą powinni posiadać wszyscy zamierzający reklamować swoje produkty oraz osoby zajmujące się tą tematyką. Omówiono w nim problematykę reklamy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień reklamy sprzecznej z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub reklamy wprowadzającej w błąd.

Książka "Nieuczciwa lub zakazana reklama"
Piotr Białecki; Hubert Tuchołka