Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch - Jędrzejczyk Anna

Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jędrzejczyk Anna

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375617955
EAN: 9788375617955
Format: 210 x 145 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Język angielski
Poziom B1 - B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem - znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.
Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.
Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.
Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.
Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.
W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3

Książka "Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch"
Jędrzejczyk Anna