(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2 - Magda-Adamowicz Marzenna, Farnicka Marzanna

(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2

4.00 Oceń książkę!

Autor: Magda-Adamowicz Marzenna, Farnicka Marzanna

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198074
EAN: 9788380198074
Format: 220 x 160 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza monografia obejmuje sześć rozdziałów. Pierwszy wprowadzający w problematykę - autorstwa Marzenny Magdy-Adamowicz - doprecyzowuje podstawowe terminy i zagadnienia. Dalej koncentrujemy się na pracy z dziećmi zdolnymi (Beata Dyrda, Marcin Gierczyk), twórczymi (Marzenna Magda-Adamowicz), introwertycznymi (Jerzy Herberger i Marzanna Farnicka), niepełnosprawnymi fizycznie (Jolanta Lipińska-Lokś) oraz roli nauczyciela (Lidia Nowakowska). Pracę kończy bogaty aneks, w którym znajdują się autorskie narzędzia badania zdolności i twórczości dzieci.

Ze wstępu.

Książka "(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2"
Magda-Adamowicz Marzenna, Farnicka Marzanna