Nie tylko logotyp - Nikodemska-Wołowik Anna Maria

Nie tylko logotyp

4.00 Oceń książkę!

Autor: Nikodemska-Wołowik Anna Maria

Wydawnictwo: Branta
ISBN: 8389073579
EAN: 9788389073570
Format: 240 x 230 x 13
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2004
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół wspólnej misji i celów. Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie: wyjaśnia istotę i genezę CI, prezentuje rolę, jaką CI odgrywa we współczesnym biznesie w Polsce i na świecie, wyjaśnia zasady stosowania narzędzi pomocnych w prowadzeniu programu CI, pokazuje sposoby dostosowania wizerunku firmy do konkretnej sytuacji rynkowej.

Książka "Nie tylko logotyp"
Nikodemska-Wołowik Anna Maria