Nauki o mediach i komunikacji społecznej -

Nauki o mediach i komunikacji społecznej

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375457865
EAN: 9788375457865
Format: 235 x 165 x 33
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
73.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zestaw autorów monografii jest wyrazem ciągłości pokoleń polskich medioznawców, przy jednoczesnym dostrzeżeniu zróżnicowania, mnogości aspektów oraz multidyscyplinarności badań nad mediami w Polsce. Dla młodych badaczy przekrój wiekowy autorów jest przypomnieniem, że mogą szczycić się swoimi osiągnięciami, gdyż stoją na ramionach olbrzymów. Jednym z nich jest bez wątpienia profesor Tomasz Goban-Klas, któremu w imieniu polskiego środowiska badaczy mediów tę monografię dedykujemy.
ze Wstępu

Publikacja naświetla problemy polityczne, ekonomiczne i etyczne, powstające ze zróżnicowanego traktowania mediów jako narzędzi nie tyle komunikacji społecznej, ile wręcz propagandy. (...) Sama idea książki wykazuje, że polska ,,orkiestra" prasoznawstwa i medioznawstwa - niegdyś kameralna - stała się dużą orkiestrą symfoniczną, wykonującą wszystkie gamy komunikacji. Ku temu w dużej mierze przyczynił się profesor Tomasz Goban-Klas.
Prof. dr Andrius Vaišnys, Ph.D.
Dziekan Wydziału Komunikacji
Uniwersytetu Wileńskiego

Książka "Nauki o mediach i komunikacji społecznej"