Największe wpadki rekinów biznesu. Poronione pomysły, część 2 - książka audio na 2 CD - Matt Haig

Największe wpadki rekinów biznesu. Poronione pomysły, część 2 - książka audio na 2 CD

4.00 Oceń audiobook!

Autor: Matt Haig

Wydawnictwo: Audioclub.pl Bellona;Bellona
ISBN: 9788360339459
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2008-08-11
Gdzie kupić tani audiobook?
audiobook
19.99
audiobook
20.47zł
Audiobook w Twoim domu w ciągu 48h
Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania nagrania: 134: 18

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś Żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, Że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Audiobook "Największe wpadki rekinów biznesu. Poronione pomysły, część 2 - książka audio na 2 CD"
Matt Haig