Najwieksze wpadki rekinów biznesu, Porażki marek część 4 Zmęczone marki - książka audio na 2 CD - Matt Haig

Najwieksze wpadki rekinów biznesu, Porażki marek część 4 Zmęczone marki - książka audio na 2 CD

4.00 Oceń audiobook!

Autor: Matt Haig

Wydawnictwo: Audioclub.pl Bellona;Bellona
ISBN: 9788360339480
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2009-05-20
Gdzie kupić tani audiobook?
audiobook
19.99
audiobook
22.00zł
Audiobook w Twoim domu w ciągu 48h
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu! żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje sie prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's mialy jutro zniknac. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wyglada już na bardzo zmeczone, a wiele odnoszacych niegdyś sukcesy padlo.
Czesto ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jesli postepuja niezgodnie z prawem lub zostana przylapani na braku odpowiedzialnosci to szybko dochodzi do kryzysu. Taka wielka wpadka czlowieka na skale swiatowa byl skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a nastepnie upadek nie zostaly spowodowane przez zly produkt, ale przez niegodziwosc i korupcje ludzi ze szczytów wladzy firm. W czesci 4 przedstawiamy wiele przykladów zmeczonych marek i wpadek, które spowodowali zarzadzajacy nimi menedżerowie.

Audiobook "Najwieksze wpadki rekinów biznesu, Porażki marek część 4 Zmęczone marki - książka audio na 2 CD"
Matt Haig