Największe wpadki rekinów biznesu Część 1 CD - Haig Matt

Największe wpadki rekinów biznesu Część 1 CD

4.00 Oceń książkę!

Autor: Haig Matt

Wydawnictwo: Audioclub.pl/Bellona
ISBN: 9788360339398
EAN: 9788360339398
Format: 1
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
17.50
książka
18.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czas nagrania 108'56
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD

Książka "Największe wpadki rekinów biznesu Część 1 CD"
Haig Matt