Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne - Marcin Zaremba

Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marcin Zaremba

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615487
EAN:
Format: 141 x 218
Oprawa: miękka
Stron: 220
Data wydania: 2015-05-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
27.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.


Marcin Zaremba - współtwórca magazynu o biznesie technologicznym "Proseed", były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.

46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.

Książka "Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne"
Marcin Zaremba