Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej - Olejniczuk-Merta Anna

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Olejniczuk-Merta Anna

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440477
EAN: 9788376440477
Format: 240 x 165 x 20
Oprawa: Twarda
Stron: 284
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.00
książka
52.49zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.

Książka "Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej"
Olejniczuk-Merta Anna