Metody i techniki sondażowych badań opinii - Mirosław Szreder

Metody i techniki sondażowych badań opinii

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mirosław Szreder

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818437
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 254
Data wydania: 2009-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.

Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

Książka "Metody i techniki sondażowych badań opinii"
Mirosław Szreder