Media Władza Komunikacja -

Media Władza Komunikacja

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322935750
EAN: 9788322935750
Format: 230 x 170 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
12.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.

Książka "Media Władza Komunikacja"