Media na rynku - Kowalski Tadeusz, Jung Bohdan

Media na rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kowalski Tadeusz, Jung Bohdan

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788360501153
EAN: 9788360501153
Format: 235 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wiedzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.

Książka "Media na rynku"
Kowalski Tadeusz, Jung Bohdan