Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku -

Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375452181
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 258
Data wydania: 2010-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
46.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
  • Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
  • Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
  • Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
  • Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
  • Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
  • Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
  • Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
  • Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
  • Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
  • Tom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
  • Tom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku"