Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Stewart Paul

Markowa obsługa klientów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Barlow Janelle, Stewart Paul

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015750
EAN: 9788376015750
Format: 240 x 165 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
63.00
książka
70.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:

Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

Książka "Markowa obsługa klientów"
Barlow Janelle, Stewart Paul