Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Wydanie 2 zaktualizowane - Tadeusz Wojciechowski

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Wydanie 2 zaktualizowane

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tadeusz Wojciechowski

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413808
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.00
książka
57.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że #8211; tym samym #8211; wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W washy;runkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Książka "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Wydanie 2 zaktualizowane"
Tadeusz Wojciechowski