Marketing wobec ponowoczesności - Aleksander Lotko

Marketing wobec ponowoczesności

4.00 Oceń książkę!

Autor: Aleksander Lotko

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564426
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 148
Data wydania: 2013-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
37.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

Książka "Marketing wobec ponowoczesności"
Aleksander Lotko