Marketing wirusowy w internecie - Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz

Marketing wirusowy w internecie

4.00 Oceń ebook!

Autor: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324645756
EAN: 9788324645756
Format: A5
Oprawa: ...
Stron: 136
Data wydania: 2012-01-27
Gdzie kupić tani ebook?
ebook
13.95
Ebook w Twoim domu w ciągu 48h
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
  • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
  • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
  • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
  • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
  • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!

Ebook "Marketing wirusowy w internecie"
Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz