Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380889521
EAN: 9788380889521
Format: 157 x 288 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Książka "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji"
Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna