Marketing w sektorze publicznym - Kotler Philip, Lee Nancy

Marketing w sektorze publicznym

3.17 Oceń książkę!

Autor: Kotler Philip, Lee Nancy

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788360501993
EAN: 9788360501993
Format: 250 x 170 x 15
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku.

Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa obszarach.

Publikacja ukaże się w serii "Wharton School Publishing/Koźmiński Przedsiębiorczość i Zarządzanie".

Książka "Marketing w sektorze publicznym"
Kotler Philip, Lee Nancy