Marketing usług turystycznych - Aleksander Panasiuk

Marketing usług turystycznych

2.50 Oceń książkę!

Autor: Aleksander Panasiuk

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 830114517X
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 215
Data wydania: 2005-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.99
książka
48.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Książka "Marketing usług turystycznych"
Aleksander Panasiuk