Marketing teoria i przykłady -

Marketing teoria i przykłady

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881623
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 392
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.99
książka
52.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
elem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Książka "Marketing teoria i przykłady"