Marketing: Szybka droga do sukcesu - Chris Ritchie

Marketing: Szybka droga do sukcesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Chris Ritchie

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377467428
EAN:
Format: 158 x 233
Oprawa: miękka
Stron: 288
Data wydania: 2014-09-19
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
32.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ

Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość - diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa - narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery - działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora - wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim

W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:

- Pierwszą dziesiątkę "Szybkiej drogi" - czyli podsumowanie najważniejszych informacji

- Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

- Studia przypadków

- Praktyczny przewodnik rozwoju kariery - zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku

- Głos eksperta - opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień

to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!

Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach - zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.

Książka "Marketing: Szybka droga do sukcesu"
Chris Ritchie