Marketing. Strategiczna reorientacja firmy - Nigel Piercy

Marketing. Strategiczna reorientacja firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Nigel Piercy

Wydawnictwo: FELBERG
ISBN: 8388667246
EAN:
Format: 170 x 250
Oprawa: twarda
Stron: 544
Data wydania: 2003-01-16
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.99
książka
74.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.

Książka "Marketing. Strategiczna reorientacja firmy"
Nigel Piercy