Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu - Marek Jeziński

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Jeziński

Wydawnictwo: Dom Wydawniczy DUET
ISBN: 8389706210
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 482
Data wydania: 2004-11-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
30.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też "żywym" dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji

Książka "Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu"
Marek Jeziński