Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Krzysztof Fonfara

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Fonfara

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320820706
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 196
Data wydania: 2013-09-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
13.99
książka
63.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw . Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

Książka "Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw"
Krzysztof Fonfara