Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Barbara Brodzińska-Mirowska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323128984
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 312
Data wydania: 2013-05-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.99
książka
54.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [...] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [...] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć "światło dzienne", i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została "umocowana" w ramach polskiej "inżynierii społecznej" (tzw. case study)".

Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego

Książka "Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce"
Barbara Brodzińska-Mirowska