Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Mruk Henryk

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mruk Henryk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376018904
EAN: 9788376018904
Format: 205 x 145 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 172
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
64.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.

Książka "Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych"
Mruk Henryk