Marketing banku - Jacek Grzywacz

Marketing banku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Grzywacz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412344
EAN:
Format: 155 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 216
Data wydania: 2010-08-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki.

Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

Książka "Marketing banku"
Jacek Grzywacz