MARKETING B2B W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ - ARTUR OLCZAK, MACIEJ URBANIAK

MARKETING B2B W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ

4.00 Oceń książkę!

Autor: ARTUR OLCZAK, MACIEJ URBANIAK

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372515859
EAN: 9788372515858
Format: 230 x 160 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 302
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce szczególny nacisk został położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku B2B zmierzających do coraz powszechniejszego wykorzystania technologii informacyjnych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom praktyków wszystkie prezentowane w publikacji zagadnienia są poparte licznymi przykładami zarówno z przedsiębiorstw polskich, jak i zagranicznych.

Książka "MARKETING B2B W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ"
ARTUR OLCZAK, MACIEJ URBANIAK