Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381424653
EAN: 9788381424653
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Książka "Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie"
Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena