MARKA PRZYWÓDZTWA BR - DAVE ULRICH, NORMAN SMALLWOOD

MARKA PRZYWÓDZTWA BR

4.00 Oceń książkę!

Autor: DAVE ULRICH, NORMAN SMALLWOOD

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040798
EAN: 9788361040798
Format: 235 x 160 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 296
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Z CZEGO ZNANI SĄ TWOI LIDERZY? Motto marki Wal-Marta – "codziennie niskie ceny" - jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług. Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów. Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.

Książka "MARKA PRZYWÓDZTWA BR"
DAVE ULRICH, NORMAN SMALLWOOD