Marka na cztery sposoby - Pogorzelski Jacek

Marka na cztery sposoby

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402355
EAN: 9788366402355
Format: 240 x 170 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
- opartą na percepcji odbiorcy,
- opartą na reakcji emocjonalnej,
- opartą na więzi społecznej,
- opartą na idei kulturowej.

Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "Marka na cztery sposoby"
Pogorzelski Jacek