Manipulacja w mediach. Media o manipulacji -

Manipulacja w mediach. Media o manipulacji

4.00 Oceń podręcznik!

Autor: ...

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
ISBN: 9788375453041
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 284
Data wydania: 2012-08-01
Gdzie kupić tani podręcznik?
podręcznik
45.00
podręcznik
48.50zł
Podręcznik w Twoim domu w ciągu 48h
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 - Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 - Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Tom 12 - Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Podręcznik "Manipulacja w mediach. Media o manipulacji"