Made in China - Sull Donald N., Wang Young

Made in China

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sull Donald N., Wang Young

Wydawnictwo: Akademia Sukcesu
ISBN: 9788392209720
EAN: 9788392209720
Format: 205 x 145 x 23
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 236
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.00
książka
37.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Amerykańscy przedsiębiorcy, począwszy od Henry`ego Forda do Billa Gatesa, przeszli do legendy z powodu roli, jaką odegrali w gospodarce USA. Niewiele jednak wiemy o pionierach drugiej co do wielkości gospodarki świata.

Poprzez burze i zawirowania ostatniej dekady (w tym zmiany prawa, sporadyczny dostęp do kapitału oraz wejścia zagranicznych koncernów) kilka wyrosłych z miejscowego gruntu firm odniosło w Chinach nadzwyczajny sukces, choć setki rywali padły.

Jak zwycięzcy tego dokonali? Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się o konkurowaniu na chińskich lub innych nieprzewidywalnych rynkach?

W książce "Made In China" Donald N. Sull przedstawia osiem z tych imponujących przedsięwzięć, aby odsłonić tajemnicę ich zaskakującego sukcesu.

Przekonuje, że na niepewnych rynkach te firmy odnoszą sukces, które szybciej i bardziej efektywnie, a zarazem systematycznie reagują na uderzenia zagrażające ich egzystencji, wyrzucając mniej udanych rywali z rynku.

Szybciej chwytają większe szanse, co zapewnia im lepszą pozycję na przyszłość. W okresach względnego spokoju stosują strategię "aktywnego oczekiwania" nieustannie przewidując i reagując na wyłaniające się zagrożenia i szanse szybciej niż konkurencja.

Książka "Made in China"
Sull Donald N., Wang Young