Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie - Wojciechowska Maja, Kamińska Joanna, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wojciechowska Maja, Kamińska Joanna, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena

Wydawnictwo: SBP
ISBN: 9788365741172
EAN: 9788365741172
Format: 240 x 170 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.

Książka "Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie"
Wojciechowska Maja, Kamińska Joanna, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena