Kultury prosumpcji - Piotr Siuda

Kultury prosumpcji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Piotr Siuda

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
ISBN: 9788375453782
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 296
Data wydania: 2012-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.99
książka
48.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tom 16. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej - mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.

Książka "Kultury prosumpcji"
Piotr Siuda