Kultura komunikacja podmiotowość -

Kultura komunikacja podmiotowość

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323214724
EAN: 9788323214724
Format: 240 x 170 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 186
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tom studiów poświęconych zagadnieniom epistemologicznym, względnie metodologicznym, związanym z badaniami nad kulturą. Wspólną cechą charakterystyczną jest łączenie teoretycznego namysłu nad kulturą - różnymi jej aspektami i właściwościami, z analizą rozmaitych idei i teorii należących do różnych dyscyplin humanistycznych. Refleksja nad kulturą splata się tu z analizą epistemologiczną owych idei i teorii: filozoficznych, socjologicznych, psychologicznych, etnologicznych itd.

Książka zawiera trzy działy problemowe dotyczące kulturowej rzeczywistości:
1) ludyczność,
2) komunikowalność wewnątrz - i międzykulturowa,
3) podmiotowość.
Podkreślić należy aktualność, wagę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną przejawiającą się w debatach naukowych, a także w działaniach polityków i organizatorów życia zbiorowego w wymiarze lokalnym oraz globalnym.

Książka "Kultura komunikacja podmiotowość"