Kształtowanie konkurencyjności małej firmy - Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380889606
EAN: 9788380889606
Format: 238 x 159 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.
W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.
Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.

Książka "Kształtowanie konkurencyjności małej firmy"
Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr