Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Bacior Michał

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bacior Michał

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567472
EAN: 9788375567472
Format: 235 x 165 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 154
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.97
książka
48.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

Książka "Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem"
Bacior Michał