Kreatywność językowa w reklamie - Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimowska Katarzyna, Kudra Barbara

Kreatywność językowa w reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimowska Katarzyna, Kudra Barbara

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380882430
EAN: 9788380882430
Format: 210 x 150 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 186
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Książka "Kreatywność językowa w reklamie"
Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimowska Katarzyna, Kudra Barbara