Konsument na rynku usług - Grażyna Rosa

Konsument na rynku usług

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grażyna Rosa

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325566814
EAN:
Format: 165 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 256
Data wydania: 2015-02-03
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.99
książka
63.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentoacute;w na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentoacute;w oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynkoacute;w usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście wspoacute;łczesnych uwarunkowań,
  • jakie działania marketingowe są na nim prowadzone,
  • jak zachowują się konsumenci na poszczegoacute;lnych rynkach usług,
  • jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze.

Monografia jest kierowana do studentoacute;w i nauczycieli kierunkoacute;w ekonomicznych jako pomoc do wykładoacute;w i ćwiczeń z przedmiotoacute;w: Zachowania nabywcoacute;w, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotoacute;w: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią roacute;wnież osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywcoacute;w i zarządzania usługami, a także słuchacze studioacute;w podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Książka "Konsument na rynku usług"
Grażyna Rosa