Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów -

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377800157
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 314
Data wydania: 2011-08-08
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.49
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji."
Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny-Ignatowicz

Książka "Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów"