Komunikacja marketingowa w architekturze - Rafał Janowicz

Komunikacja marketingowa w architekturze

4.00 Oceń książkę!

Autor: Rafał Janowicz

Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788361587941
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: twarda
Stron: 190
Data wydania: 2013-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
31.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książkę Rafała Janowicza "Komunikacja marketingowa w architekturze" przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z "zaśmieceniem" licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących "efekt choinki", ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której "zaśmiecenie" słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.
Prof. dr hab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej

Książka "Komunikacja marketingowa w architekturze"
Rafał Janowicz