Kompetencje konsumentów - Anna Dąbrowska; Irena Ozimek; Mirosława Janoś-Kresło; Dariusz Kiełczewski; Felicjan Bylok

Kompetencje konsumentów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Anna Dąbrowska; Irena Ozimek; Mirosława Janoś-Kresło; Dariusz Kiełczewski; Felicjan Bylok

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320821895
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 200
Data wydania: 2015-03-16
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
11.99
książka
57.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.

Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.

Książka "Kompetencje konsumentów"
Anna Dąbrowska; Irena Ozimek; Mirosława Janoś-Kresło; Dariusz Kiełczewski; Felicjan Bylok