Kluczowe pojęcia w komunikowaniu - O'Sullivan Tim, Hartley John, Saunders Danny, Montgomery Martin, Fiske John

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

4.00 Oceń książkę!

Autor: O'Sullivan Tim, Hartley John, Saunders Danny, Montgomery Martin, Fiske John

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372491442
EAN: 9788372491442
Format: 230 x 190 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 356
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu.
"Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.

Książka "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu"
O'Sullivan Tim, Hartley John, Saunders Danny, Montgomery Martin, Fiske John