Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturalnych - John Fiske; Martin Montgomery

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturalnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: John Fiske; Martin Montgomery

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 8372491445
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 355
Data wydania: 2005-10-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
41.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda':"globalizacja':"cybernetyka': a nawet"styl':"pogłoska" czy "zdrowy rozsądek': Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. Wszystko, abyś mógł, Czytelniku, lepiej orientowaćsię w dziedzinie komunikacji. Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać sięz aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.

Książka "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturalnych"
John Fiske; Martin Montgomery