Klienci kupują u zwycięzców. Jak zostać charyzmatycznym sprzedawcą, oczarować klienta i zwielokrotnić zyski - Hans Christian Altmann

Klienci kupują u zwycięzców. Jak zostać charyzmatycznym sprzedawcą, oczarować klienta i zwielokrotnić zyski

4.00 Oceń książkę!

Autor: Hans Christian Altmann

Wydawnictwo: Galaktyka
ISBN: 9788387914630
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 242
Data wydania: 2007-03-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka adresowana jest do szerokiego grona sprzedawców, takich jak przedstawiciele handlowi, doradcy lub pracownicy działu sprzedaży i inni, którzy w codziennych zmaganiach z globalną konkurencją, pragną się wybić ponad przeciętność i osiągnąć handlowy sukces. Jest także doskonałym wprowadzeniem w przedsiębiorczość dla wszystkich młodych ludzi rozpoczynających pracę, ukazując im praktykę działalności handlowej w jednym z wiodących krajów Unii Europejskiej. W obliczu zmian zachodzących w naszym kraju oraz zbliżającego się wejścia Polski do Unii książka ta pozwala zobaczyć, jak należy działać, aby osiągnąć sukces w warunkach, które stopniowo obejmą całą naszą gospodarkę. Ciągle się słyszy o niewiarygodnie skutecznych sprzedawcach - sprzedawcach, którzy sprzedają nie odrobinę powyżej średniej, ale nawet o 300 lub 400% więcej od swoich kolegów. O sprzedawcach, których nie zraża ani brak koniunktury, ani silna konkurencja. Jakie tajemnice kryją się za tymi sukcesami? Jakie techniki prowadzą najlepszych sprzedawców do celu? Hans Christian Altmann odkrywa fascynujące strategie zwycięzców oraz zdradza metody, które zaprowadzą każdego do sukcesu. Książka "Klienci kupują tylko od zwycięzców": -zachęca do przekraczania własnych ograniczeń i odważniejszego podejmowania coraz to większych wyzwań -pokazuje, jakie obroty i prowizje można osiągnąć dzięki właściwemu nastawieniu; -pomaga w bezlitosnych czasach globalizacji wstąpić w szeregi zwycięzców i skorzystać z istniejących szans Każdy z nas w jakimś momencie swego życia jest sprzedawcą towaru, idei, filozofii, koncepcji itp., lecz znacznie częściej jesteśmy tymi, którzy kupują. Książka ta jest przede wszystkim świetnym podręcznikiem dla zawodowych sprzedawców, ale przeczytać powinni ją wszyscy jako potencjalni sprzedawcy lub kupcy. Czytelnik znajdzie w niej nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i wiele różnych przykładów rzeczywistych sytuacji, co sprawia, że czyta się ją chwilami jak bardzo ciekawą książkę beletrystyczną. Henryk Orfinger, prezes Laboratorium Kosmetycznego dr Irena Eris

Książka "Klienci kupują u zwycięzców. Jak zostać charyzmatycznym sprzedawcą, oczarować klienta i zwielokrotnić zyski"
Hans Christian Altmann