Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyProgramiści pracujący na co dzień z użyciem językoacute;w takich, jak Java, C# czy C++, z pewnym pobłażaniem patrzą na JavaScript. Traktują go jako język nie do końca obiektowy, w ktoacute;rym można napisać program działający bez tworzenia klas i obiektoacute;w. Są w błędzie! JavaScript to język o ogromnych możliwościach, pozwalający na obiektowe tworzenie programoacute;w. Nie wierzysz? Sięgnij po tę książkę i przekonaj się na własnej skoacute;rze!
Znajdziesz w niej szczegoacute;łowe omoacute;wienie obiektowych elementoacute;w języka JavaScript. Poznasz podstawowe roacute;żnice pomiędzy typami prostymi i referencyjnymi oraz dowiesz się, jak sobie z nimi radzić w trakcie pracy z tym językiem. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się ze specyfiką funkcji w JavaScripcie oraz nauczysz się rozpoznawać charakterystyczne elementy obiektoacute;w. Ponadto Twoją uwagę powinien zwroacute;cić rozdział poświęcony konstruktorom, prototypom oraz technikom dziedziczenia. Ta książka jest obowiązkową lekturą dla wszystkich programistoacute;w tworzących programy w języku JavaScript.
Dzięki tej książce:
Książka "JavaScript. Zasady programowania obiektowego"
Nicholas C. Zakas